Благодарността е една от най-ефективните инвестиции

Грег Моън, Президент на Форевър Ливинг Продъктс

Простичкият, искрен израз на признателност може да разведри деня на сътрудник, поне малко да подобри лошата му седмица или дори да преобрази провала в полезен урок.

Месецът от последното ми послание към вас беше доста натоварен. С Ейдън летяхме до Азия, за да гостуваме на Форевър семейството ни там – само за седем дни двамата посетихме Сингапур, Малайзия и Япония. Имахме възможност да се срещнем отново с персонала и собствениците на Форевър бизнес, с които не се бяхме виждали повече от две години. Беше наистина чудесно да се завърнем там!

В Малайзия пътувахме до Джохор Бахру за Ден на успеха с няколко стотин въодушевени СФБ. Празненството беше прекрасно и изпълнено с признания, лични истории, снимки и дори танци. С удоволствие слушах изживяванията, разказите за успех и за здравата работа, необходима за изграждане на Форевър бизнес.

Особено много ме докосна историята на една дама на име Рауани. Тя е смела и млада собственичка на Форевър бизнес, която ни разказа как Форевър ѝ е дала самоувереност, доходи, свобода и възможност да направи промени, когато животът ѝ се превръща в хаос, след като на малкия ѝ син е поставена диагноза левкемия.

Тя разказа как преди да стане СФБ, се е наложило да напусне работа, за да се грижи за детето си. Можете да си представите колко много се е страхувала за здравето на сина си, от липсата на доходи и какво бъдеще я чака. За щастие усърдният ѝ труд дава резултат – детето ѝ се възстановява, а тя успява да си изгради бизнес, с който да издържа себе си и семейството си.

Всички знаем, че на Рауани и близките ѝ не им е било лесно. За съжаление не всички истории имат щастлив край като нейната. Но като видях как Форевър ѝ е осигурила средство да се приспособи и пренастрои за предизвикателствата в живота си, се изпълних с дълбоко чувство на признателност.

Благодарността сигурно е една от най-ефективните инвестиции, които можем да вложим в екипите си. Простичкият, искрен израз на признателност може да разведри деня на сътрудник, поне малко да подобри лошата му седмица или дори да преобрази провала в полезен урок.

Мисля, че затова толкова много ми хареса темата на 39-ия рожден ден на Форевър Япония през юни — „Благодаря“. Бяха я избрали по две причини. Първата, разбира се, беше, че са дълбоко признателни за близо 40-те години непрекъснат успех и за взаимоотношенията ни с нашето семейство от СФБ там. Втората причина бе, че прооизношението на „трийсет и девет“ на японски е „сан“ и „кю“, което звучи като английското „благодаря“ — „thank you“. Фонетичната игра на думи бе идеална тема за ФЛП Япония и празненството им, отбелязващо 39 години постоянен растеж и успехи.

Когато с Ейдън се качихме на самолета, за да поемем към къщи след нашата обиколка, се замислих за мащабите на Форевър. Компанията ни съществува от 44 години, има милиони собственици на Форевър бизнес, работи в повече от 160 страни, предлага над 100 продукта, организира огромни световни събития, притежава обширна верига за доставки, управлява глобални финанси и има хиляден персонал, работещ в сложна социално икономическа обстановка. Но като взех да разсъждавам за всичко това, не се почувствах обременен или обезпокоен; ако трябва да съм честен, то ме вдъхнови, защото знам, че сме заобиколени от най-добрите собственици на Форевър бизнес, персонал и доставчици в бранша.

Изправен пред Форевър, изпитвам смирение и дълбока признателност – това е компания, която може да даде надежда на милиони като Рауани, на такива като вас и мен. По света има още толкова много хора, с които да споделяме бизнеса, и затова ви предизвиквам да продължавате да разпространявате силата на Форевър. Всеки един от нас трябва с всички сили да подхранва всеотдайността си и да се старае всички навсякъде да откриват повече причини да казват „сан кю“.

Продължавайте да упорствате,

Грег Моън

Президент на Форевър Ливинг Продъктс

Споделете с приятели:

Нагоре