Гелът от алое е основата на вашия бизнес
Жълтата бутилка на ГЕЛА ОТ АЛОЕ ВЕРА на Форевър се е превърнала в символ. Здравословната напитка е не само сърцето на Форевър, но е и фундаментът на вашия бизнес.
Концентрирана сила за тялото
Който редовно пие ГЕЛА ОТ АЛОЕ ВЕРА на Форевър, знае каква е силата му. Той ни снабдява с многообразие от незаменими хранителни вещества и е перфектен начин да оптимизираме ежедневния прием на ценни нутриенти. Има много добри причини да пием ГЕЛ ОТ АЛОЕ ВЕРА всеки ден:
- съдържа важни аминокиселини;
- доставя на организма многообразие от витамини, активни елементи, ензими и други полезни растителни съставки;
- съдържа особено важния биоактивен полизахарид ацеманан, който подпомага имунитета;
- осигурява необходими минерали;
- зарежда с енергия;
- стимулира и подпомага обмяната на веществата;
- подкрепя храносмилането и подобрява усвояването на нутриенти.

Нова сила за вашия бизнес
Ако употребявате правилно ГЕЛА ОТ АЛОЕ ВЕРА на Форевър, можете да помогнете не само тялото си, но и да развиете бизнеса си. Двайсет клиента, които пият ежедневно алое, ще ви осигурят стабилност. Всеки от тях ще има нужда от приблизително две опаковки месечно. Ако снабдявате двайсетте човека с поне по две бутилки алое напитки през месеца, ще си осигурите личен оборот от 4,440 б.т. Това гарантира вашата активност, която ви носи повече бонуси. Пък и всеки клиент, убеден в действието на алоето, ще бъде по-отворен и към други от продуктите на Форевър. Жълтата бутилка отваря вратите към клиентите, а от вас зависи да оползотворите този потенциал.
Намиране на клиенти – задържане на клиенти
Ако вече имате 20 потребителя, които ежедневно пият гел от алое вера, ви поздравяваме! Сега трябва да се погрижите те да станат ваши редовни клиенти, на които можете да разчитате. Именно тук е най-голямото предимство на мрежовия маркетинг спрямо търговията на дребно. Защото няма нужда да чакате, докато клиентите сами ви потърсят отново. Вие имате възможност да бъдете активни и да се свързвате с тях. Обгрижвайте ги и след продажбата.

Съвети за задържане на клиентите
- Подгответе си подробен списък с клиентите си, записвайте си всички подробности за всеки един, както и поръчките им по дати. Така винаги ще имате поглед върху това кой от какво има нужда и кога.
- Обаждайте се на всеки клиент три дни, след като е купил напитката. Интересувайте се дали пие продукта и какво мисли за вкуса му.
- След около седмица отново се свържете с него и го попитайте: „Как сте? Как се чувствате? Забелязвате ли някакви промени?“
- Не оставяйте гела на вашия клиент да свърши, предложете своевременно нова доставка.
- Изслушвайте внимателно клиентите си и се опитвайте да разберете какви са техните нужди.
- Бъдете винаги точни, спазвайте уговорките си и задължително се обаждайте на хората, които са ви търсили.
- Спечелете доверието на клиентите си и им покажете, че могат да разчитат на вас.

Гелът от алое в центъра на вниманието
Осъзнайте значението на ГЕЛА ОТ АЛОЕ ВЕРА и го поставете отново в центъра на бизнеса си. Ще се убедите, че си заслужава:
- Бъдете най-добрия си клиент. Пийте гел от алое вера всеки ден, защото когато вие сте убедени, ще може да убедите и другите.
- Говорете постоянно и навсякъде за ползите от ГЕЛА ОТ АЛОЕ ВЕРА на Форевър.
- Бъдете готови винаги със своята „Алое история”. Обяснете с три-четири кратки изречения, защо вие пиете алое всеки ден.
- Разполагайте винаги с достатъчно гел в наличност за клиентите си. Така ще пестите време и ще увеличавате печалбите си.