Изкуството да дублираме бизнеса си
Колкото и да ни бива в продажбите, доходите, които можем да получим само от лични продажби имат предел. Денонощието има 24 часа и в тях можем да обслужим качествено ограничен брой клиенти. Но за щастие, мрежовият маркетинг ни предлага уникална възможност значително да увеличим доходите си, като се научим да копираме себе си.
Когато привличаме сътрудници да правят същото като нас и ги учим на това, което умеем, можем да се възползваме от тяхното време, талант и контакти за увеличаване на бизнеса си. Ние продаваме и те продават. Ние обслужваме личната си база от клиенти, а те обслужват своята. Те печелят и ние печелим. Със спонсорирането на нови сътрудници в екипа си, ние сякаш се умножаваме, сякаш се намираме едновременно на 5–6 места!
За да може процесът на дублиране да прави чудеса, не е достатъчно само да „намираме“ нови хора. Необходимо е и да ги учим да работят умело и ефективно, така както работим самите ние. Може би някои от „учениците“ ни ще ни надминат по ефективност и дори ще започнат да печелят повече от нас, но това е предизвикателство, което повечето собственици на Форевър бизнес са готови да приемат.
Неудовлетворени хора
Светът е пълен с неудовлетворени хора, които или смятат, че получават по-малко, отколкото заслужават, или не могат да разкрият напълно своя талант на настоящата си работа, или искат да работят за себе си, а не за някого другиго, или пък търсят нови възможности и посока за развитие на своята кариера.
Не е трудно да намерим неудовлетворени хора – те са навсякъде. Трябва само да се научим да слушаме внимателно, за да разберем какво търсят, и да им предложим решение, което ще ги заинтригува.
Недоволството е първият признак на неудовлетвореността, а неудовлетворените хора само чакат появата на уникална възможност. Ние имаме отговорите, които хората търсят. Но за да им ги дадем, трябва да се научим да задаваме въпроси правилно. Да се превърнем в хора, които предлагат решения.

Как да изградим перфектния бизнес екип
За да създадем отличен екип, трябва да развием в себе си умението да предразполагаме хората да гледат, слушат, взимат решения и печелят пари.
За да погледне някой сериозно на това, което можем да му предложим, то трябва да е правилното решение лично за него. Хората винаги търсят по-добрия, по-лесния и по-удобния начин за справяне с житейските си проблеми. Ако не ви се вярва, просто се загледайте в етикетите на няколко продукта в близкия супермаркет. На почти всяка опаковка ще видите надпис от сорта на „Ново“. Затова и вие трябва да предлагате „нова“ система за допълнителни доходи и личен успех, разработена въз основа на проверена и печеливша формула, работеща вече няколко десетилетия. Научете се да разказвате за нея достатъчно просто и ясно. Разработете си едноминутна, триминутна и 30-минутна версия на това как мрежовата индустрия и Форевър могат да се превърнат в онзи привлекателен път към успеха, който човек търси цял живот.
Как да вдъхнем доверие
Да убедим хората да чуят това, което им разказваме за мрежовия маркетинг, е много важно, а тайната се крие в подхода ни. Има две неща, които е добре да предадем на събеседниците си. Първото е ентусиазъм. Ако искаме другите да ни обърнат внимание, те трябва да почувстват искрения ни ентусиазъм. Второто е колко сериозно е отношението ни към бизнеса. Въодушевлението е заразително, но не е достатъчно да подтикне някого към действие. Презентацията ни задължително трябва да включва елемент на сериозност и важност. Задачата ни е да намерим правилното съотношение между двете. Ако прекалим с ентусиазма, скоро ще открием, че хората основно се радват ЗА нас, а не ЗАЕДНО с нас. Ако пък прекалим със сериозността, ще наплашим мнозина.

Да подбудим действие
Насърчаването на човек да вземе решение не е лесно, ако предварително не сме го подготвили. Оставим ли го сам да реши, той дълго ще се измъчва от съмнения и колебания. Ще претегля вероятностите и ще обмисля рисковете. Ако не се намесим, процесът може да продължи до безкрай. Щом искаме някой да предприеме първата крачка, добре е да му покажем какви са преимуществата и какви решения на проблемите си ще намери, ако направи правилния избор. Нека хората да разберат и знаят, че възможността е реална и може да се окаже подходяща за тях.
Без план не става
Първата крачка към убеждаване на хората да започнат да печелят, е да им покажем как ще могат да превърнат мечтите си в реалност. Това се постига като им помогнем да си изготвят личен бизнес план. Той ще съдейства на новия ви сътрудник да определи приоритетите си. Ако е целта му е да създаде голям екип, ще трябва да отдели повече време. Друго преимущество на плана е да покаже на новия човек какви конкретни действия трябва да извършва всеки ден, всяка седмица, всеки месец, за да постигне набелязаното. Само така се постига добра организация на работата. В допълнение добре разработеният план значително облекчава работата ни като спонсор, защото ни подсказва как да обучаваме новия си сътрудник, какви въпроси да му задаваме и какво ниво на активност можем да очакваме от него. Без план и ние, и новият член на екипа ни ще напредваме значително по-бавно и по-трудно ще работим в екип, което пък може да го разочарова и да го подтикне да се откаже. А най-важното е, че ясният бизнес план ще ни позволи да оптимизираме най-ценния си ресурс – времето!
Силата на мрежовия маркетинг се крие в мултипликацията, възползвайте се от нея!