Не подценявайте силата на основните неща

Грег Моън

Можете ли да повярвате, че вече преполовихме годината? И макар в много отношения вероятно ни се струва, че изминалите няколко месеца са хвръкнали за миг, в 2021-а все още има предостатъчно време, за да се възползваме максимално от всеки ден и да продължим да напредваме към целите си.

Моментът е отличен да прегледате къде се намирате. Доволни ли сте от бонусните си точки? Спонсорирате ли така, както си представяхте? Придвижвате ли се в маркетинговия план толкова бързо, колкото очаквахте?

Знам, че мнозина от вас поддържат желаното темпо, за да постигнат всичко набелязано за годината, но също съм наясно, че има и такива, които може би мъничко изостават. Искам да успокоя всички вас, чиято година не се развива според очакванията, че все още можете да обърнете нещата и да превърнете 2021-а в още по-добра, отколкото сте планирали. Ключът е да рестартирате работата си и да се свържете със същността на онова, което превръща Форевър в толкова впечатляваща възможност.

Когато аз установя, че нещата не вървят по план, ми помага да отстъпя крачка назад и да погледна къде съм кривнал от начертания маршрут. Почти всеки път виждам, че съм оставил нещата да се усложнят твърде много, вместо да се върна към основните принципи. Звучи ли ви познато? Сигурен съм, че е така.

Помнете, че Форевър е изградена върху простичка, но много ефективна идея: предложи великолепни продукти и дай шанс на хората, които ги харесват, да разказват за тях и да печелят от препоръките си.

Именно затова съм толкова голям почитател на нашите четири основни фактора за успех: спонсориране, постоянство, развитие и продуктивност. Като се съсредоточите върху тези четири аспекта на бизнеса си, ще го поддържате в хармония. Силата на четирите фактора е, че те оптимизират и ускоряват управлението на вашия бизнес и поддържат връзката ви със същността на Форевър – нещата, които задвижват страстта и ентусиазма ви.

Спонсорирането се състои в споделяне с другите на любовта ни към продуктите и бизнес възможността. Постоянството и развитието са свързани с укрепване на взаимоотношенията с хората, докато им помагате да се развиват и да постигат повече в маркетинговия план. В основата на продуктивността е винаги да се движите напред, да разширявате границите и да реализирате потенциала си.

И така, прекрачвайки във втората половина на годината, отстъпете назад и помислете кое е онова, което лежи в сърцевината на Форевър бизнеса и ви изпълва със страст. Сигурен съм, че ще видите, че не само имате време да се върнете на набелязания маршрут и да постигнете целите си тази година, но и че разполагате с изобилие от възможности да ги надскочите.

Продължавайте да се усмихвате,

Грег Моън

Президент на Форевър Ливинг Продъктс

Споделете с приятели:

Нагоре