Ние не се опитваме да променяме хората

Милен и Галина Царевски, Соринг Мениджъри

МИЛЕН И ГАЛИНА ЦАРЕВСКИ са едни от най-разпознаваемите лица във Форевър България и това не е случайно. Тяхното партньорство с компанията започва през далечната 1999 г. и продължава успешно вече 22 години. Знаем, че пътят им дотук невинаги е бил гладък и лесен, но многобройните им квалификации в Световни, Европейски и Глобални ралита, Forever2Drive, програма Мениджър ОРЕЛ и различни инициативи на компанията са реалният свидетел за неоспоримите им успехи в света на Форевър и в мрежовия маркетинг. Днес имаме честта да ги поздравим за още едно завидно постижение – нивото СОРИНГ МЕНИДЖЪР. Надяваме се, че това не е последна спирка в пътешествието им с Форевър и им желаем скъпоценен статут в живота и професионалното им развитие с нашата компания. Зададохме им няколко въпроса за пътешествието им през годините. Вижте какво споделиха с нас.

Защо избрахте мрежовия маркетинг?

В началото не познавахме компанията. Избрахме Форевър заради спонсора ни д-р Габриела Тот. Тя бе причината да се включим във Форевър. Бяхме приятели и ѝ имахме доверие.

Как Форевър се превърна във вашата компания?

Спонсорът ни Габи непрекъснато правеше обучения за продуктите. Препоръчваше ни да ги опитаме. Децата ни имаха здравословни проблеми и започнахме да ги даваме на тях. Резултатите бяха отлични, включвахме все повече продукти в ежедневието си: пастата за зъби, Алое вера гела, напитките, пчелния прополис, Алое фърст, дезодоранта... Всички в семейството ги употребявахме, препоръчвахме ги и на нашите близки. Влюбихме се в тези продукти. Посещавахме всички обучения на спонсора си, за да научим повече за най-добрите продукти от алое в света. Тогава живеехме в Битола в Северна Македония, а събитията на компанията обикновено се провеждаха в столицата Скопие, която е на около 200 км. Не сме пропуснали нито един Ден на успеха или лекции на лекари. Дори когато се върнахме в България, където тогава още нямаше офис на компанията, всеки месец пътувахме до Скопие за участие в Мениджърския съвет. Оставяхме децата сами вкъщи и тръгвахме рано сутринта, връщахме се късно през нощта, след полунощ. Но имахме полза – научавахме важна информация, поставяхме проблемите си, дискутирахме ги и намирахме решения.

Какво ви мотивира в работата ви с Форевър?

Беше най-трудният период в живота ни – живеехме в чужда държава, далеч от децата, бизнесът ни беше фалирал. Имахме огромни дългове, бяхме на възраст, на която трудно някой ще ни назначи на работа. Намирахме се на ръба на отчаянието. Нямахме приходи, само разходи. А мечтата ни беше децата ни да получат отлично образование. Реално тогава открихме бизнес възможността, която Форевър дава. Един мотиватор – Николай Дерилов, казваше „Когато си отчаян, работи отчаяно!“ Работихме постоянно и последователно и за няколко години излязохме от кризата.

Какво постигнахте в личен и професионален план с компанията?

Постигнахме здраве и жизненост за семейството, за близките ни, за клиентите. Изпълнихме много от мечтите си – осигурихме на децата си образованието, което пожелаха, на самите себе си – финансова стабилност. Пътували сме по целия свят с Форевър – Лондон, Париж, Франкфурт, Будапеща, Виена, Барселона, Малага, Марбея, Далас, Финикс, Лас Вегас, Денвър, Калифорния, Канкун, Хавай, ЮАР, Дубай, Сингапур, Тайланд, Рио де Жанейро... На някои от тези места дори сме били по няколко пъти. Невероятни преживявания. Изградихме многобройни стойностни приятелства. Най-хубавото е, че помагаме на много хора и те да осъществят мечтите си.

Коя е следващата ви цел за покоряване с Форевър?

Уникални са програмите на Форевър за допълнително стимулиране. Програма за кола Forever2Drive е една от тях. От 2002 г. досега имаме осем поредни квалификации в нея на първо и второ ниво. Премиите използвахме за образованието на децата си. Сега целта ни е да постигнем трето ниво!

Програма Мениджър ОРЕЛ също е изключително мотивираща и е разработена по предложение на Глобалния лидерски екип на Форевър. В Chairman’s Bonus целта ни е покоряване на по-високо ниво.

Какви са според вас качествата, които трябва да притежава и развива успешният СФБ?

Това е обширна тема, много са качествата, необходими за успех. Някои от най-важните са: вяра в мрежовия маркетинг, компанията и продуктите; желание да се учи; постоянство; комуникативност; умение да слуша и разбира проблемите на хората и да предлага решения; да не е досаден (който знае всичко е добър, но който казва всичко наведнъж, е досаден); да има искрено желание да помага на другите; да може да определя приоритетите си, да се фокусира върху целите си и да ги разбива до ежедневни задачи и много други.

Какви проблеми срещате в ежедневната си работа? Как се справяте с тях?

Сблъскваме се с недоверие, съмнения, повечето хора са загубили вяра, че могат сами да постигнат финансова независимост. Не очакват някой да им помогне. Невинаги се справяме с всичко това. Но не се опитваме да променяме хората. Търсим сред повече кандидати, докато намерим точния човек, които да има силно желание за успех, да вярва в мрежовия маркетинг и ФЛП. Да има желание да се обучава.

Споделете с приятели:

Нагоре