Добро планиране

Форевър

Не е тайна, че изграждането на бизнес с Форевър е свързано с общуване – разговори с колкото се може повече хора за продуктите и възможностите за бизнес. Но планирането също е жизненоважна част от граденето на устойчив, дълготраен и доходоносен бизнес.

Вижте няколко идеи как да помагате на новите си сътрудници да планират работата си и съвети, които могат да допринесат за разрастване на екипа ви.

Структуриран подход

Добрите спонсори си насрочват по четири срещи за планиране с всеки нов сътрудник в рамките на първия месец след регистрацията му. Препоръчително е първата от тях да стане не по-късно от 48 часа след включването. Важна част от първата среща е да създадете емоционална връзка на новия кандидат с бизнеса, като заедно определите защо той иска да работи с Форевър. Какви са финансовите му очаквания? Какво иска да постигне? След като установите тези неща, можете да продължите с подробно запознаване с маркетинговия план, като не пропускате да разясните терминологията, която може да представлява трудност, като „бонусни точки“, „справка за бонуси“ и др. Сега е и моментът да минете през бизнес цикъла на Форевър, като обясните, че всеки сектор от него преминава в следващия и всичко се повтаря непрекъснато в този ред.

Добра идея е да поставите няколко задачи на новия си сътрудник, които той да свърши преди втората ви среща за планиране. Те ще насочват мисълта му към бизнеса и ще положат първоначалните основи. Дайте му „за домашно“ да използва продуктите и да започне да ги препоръчва, да продължи да допълват списъка си с имена, като използва инструментите за опресняване на паметта в работната книга „Първи стъпки към Мениджър“. Можете още да го насърчите да започне да мисли за име на своя собствен бизнес и да си направи „табло с цели“, на което да илюстрира в снимки към какво се стреми. Покажете му и как да си изготви седемдневен план, за да знае съвсем точно какво ще прави през предстоящата седмица.


Цикълът на Форевър за изграждане на бизнес

Бързината и привличането на нови хора са жизненоважни – бизнесът ви ще расте правопропорционално на скоростта, с която прилагате цикъла. За да постигнете целите си, е особено важно още през първите 12 месеца да наберете инерция, като разказвате за бизнеса на колкото се може повече хора. Така ще генерирате енергия, въодушевление и ще постигнете желания успех.


След първата среща за планиране

Срещите за планиране трябва да са регулярни и структурирани, за да помагат на новия член на екипа ви да напредва стъпка по стъпка в бизнеса след всяка от тях. Ако насрочите втора среща за планиране седем дни след първата, възложете на новия си сътрудник да направи няколко неща самостоятелно, преди да се видите отново. На втората среща проверете как вървят нещата и разсейте тревогите, които междувременно може да са възникнали у новия ви партньор. Оставяйки само седмица между двете срещи, помагате за укрепване на увереността му и не губите първоначалния импулс. Ако новият ви сътрудник не е изпълнил поставените задачи, трябва да му дадете да разбере, че няма как да му покажете следващите стъпки, преди да завърши тези. Откажете следваща среща, докато не изпълни набелязаното, за да му създадете чувство за отговорност.

Продажби

Продуктовите представяния са отличен начин за увеличаване на базата от клиенти и помагат на новите собственици на Форевър бизнес да разгласят новото си занимание. Но за да са наистина успешни тези демонстрации, важно е сътрудниците ви да знаят как да изпълнят поръчките, направени от гостите на събирането. Не забравяйте, че във Форевър идеята не е всеки месец да се търсят нови клиенти, а да си създадем няколко редовни. Това става, като се грижим за клиентите си и им показваме, че сме истински загрижени за тях. Важно е да се свързваме с тях в рамките на няколко дни след като са получили продукта, а после след около седмица-две, за да проверим как се чувстват.

Проектиране на обема

Може да звучи сложно, но „проектиране на обема“ е просто термин за планиране на дейностите в зависимост от това колко бонусни точки са ви необходими за постигане на целите. То представлява разбивка на дейностите в бонусни точки, за да видите какъв обем се очаква да генерирате самите вие и какъв – екипът ви, както и да повишите интензивността на действията си, ако имате предстояща цел.

Контакти

Установяването на контакт често е малко плашещо за новите собственици на Форевър бизнес. Затова е хубаво да им обясните как се прави и да минете заедно през целия процес на осъществяване на обаждане за покана. Упражнявайте обаждането – какво да кажат, как да го структурират. Включвайте и други начини за първоначална връзка като имейл, фейсбук, скайп, вайбър и, разбира се, личен контакт. Упражнявайте ги заедно, за да може новият човек да си тръгне от втората ви среща с различни варианти за установяване на контакт в съзнанието си.

Лице в лице

След като сътрудникът ви е започнал да се свързва с хората от списъка си с имена, има вероятност да поиска да направи първата си среща „лице в лице“, за да разясни по-подробно възможността за бизнес на потенциалните си кандидати. Подгответе го, като първо минете през основните неща – къде онлайн може да намери готово представяне на възможностите и как да го използва. В началото обикновено спонсорът провежда срещата „лице в лице“ от името на новия си сътрудник. Обяснете му, че трябва да слуша и гледа внимателно, за да се научи как точно да представя бизнеса. Предложете му също и да се обърне към приятелите си с молба да му бъдат опитни зайчета, върху които да се упражнява, и да получи обратна връзка от близък човек, на когото има доверие.

Споделете с приятели:

Нагоре